יותר מפתרון איכותי: משקיעים בשלוות הנפש

יש לכם הרבה סיבות ליהנות משלוות נפש, עם הרכיבים המקוריים של חברת שטראומן.

אנחנו לא עושים קיצורי דרך

כשזה מגיע לאמינות ולבטיחות של השתלת השיניים שלכם, אנחנו מספקים את התקנים הגבוהים ביותר של איכות וביסוס מדעי. אנחנו מאמינים שהן רופא השיניים והן המטופל, זכאים ליהנות ממוצרים איכותיים, המגובים בעדויות והוכחות מדעיות ומפתרונות לטווח הארוך.

מעל 60 שנה של איכות שוויצרית

המוצרים של שטראומן מיוצרים בשוויץ, מחומרי גלם באיכות גבוהה ודיוק מקסימלי. חידושים פורצי דרך כמו ציפוי השתלים SLActive  וחומר הגלם הייחודי Roxolid, מציבים את חברת שטראומן כאחת המובילות בחדשנות בתחום בהשתלות השיניים, כבר למעלה מ-60 שנה.

רכיבים מקוריים להתאמה מושלמת

השילוב בין הרכיבים המקוריים של שטראומן (שתל דנטלי, בסיס וכתר), מבטיח את ההתאמה הטובה ביותר האפשרית ומוריד את הסיכון לזיהומים או תפקוד לקוי.

מערכת מוכחת, מגובה בשנים של עדויות מחקריות

רק מערכות שחזור שיניים מועטות, יכולות להוכיח את האמינות שלהן באמצעות נתונים שנאספו לאורך זמן. מערכת השתלים הדנטליים של שטראומן, היא מהמתועדות ביותר בתחום בעולם, עם יותר מ-35 שנה של ניסיון ומיומנות וניתן להתרשם מעדות מדעית נרחבת על שתלי שטראומן, כמו גם למעלה מ-700 פרסומים מדעיים. מעבר לזה, מחקרים קליניים שנערכו על פני 20 שנה, מאשרים ששיעורי ההצלחה של המערכת עומדים על 98.8%.

רופאי שיניים מסביב לעולם נותנים אמון 

עם רמת התכנון השוויצרית המדויקת, התוצאות הקליניות המעולות והרקע המדעי, מערכת השתלים הדנטליים של שטראומן, רכשה אמון בכל רחבי העולם. עד היום, רופאי שיניים ביותר מ-70 מדינות, השתילו לא פחות מאשר 14 מיליון שתלים של חברת שטראומן.

נוכחות גלובלית, תמיכה וזמינות 

בעזרת חברות בת ומשווקים בלעדיים במעל ל-70 מדינות, אתם יכולים להיות בטוחים, שלאן שתגיעו, תוכלו לקבל  בקרבת מקום, טיפול בשתלי שטראומן שלכם.

אחריות לכל החיים עבור שתלי שטראומן

עם מערכת שתלי שטראומן, אתם יכולים לבנות על הטווח הארוך, במובן של עמידות המערכת וזמינות של החלפים. שטראומן מספקת אחריות לכל החיים עבור השתלים, למקרה שיהיה צורך להחליפם ותוכנית אחריות שכבתית לרכיבים השונים. למרות שינויים בדגמים, בעיצובים ובטכנולוגיות, אנחנו מבטיחים את הזמינות של כל רכיב במערכת לצורכי שיקום או החלפה, לשנים רבות קדימה.

חשוב לציין שהאחריות של שטראומן, כוללת רק רכיבים מקוריים של החברה, שהיו בשימוש בלעדי ולא בשילוב עם רכיבים של יצרן אחר.  

הרכיבים המקוריים של שטראומן עושים את ההבדל

כשהאיכות באמת חשובה לכם, הרכיבים המקוריים של שטראומן, הם הבחירה המומלצת עבורכם.

ההתאמה המושלמת

השתלים המקוריים של שטראומן והרכיבים האחרים במערכת, מעוצבים כדי ליצור ביניהם התאמה מושלמת. תכנון שוויצרי מוקפד ותהליך של תצפית מעמיקה ומתמשכת, מבטיחים את העקביות באיכותם של רכיבי שטראומן המקוריים.

"מותאם" זה לא מקורי

יצרנים מסוימים ניסו לחקות את רכיבי המערכת של שטראומן, בטענה שהם "מותאמים". ובכל זאת, מותאם זה לא מקורי ולרמת הביצועים שלנו, לא ניתן להשתוות. פשרות כמו קשר לא איכותי בין השתל לבין בסיס השן, יכולות להוביל לסיבוכים. האם תפקירו את בריאותכם ל"קיצור דרך"?

רק המערכת של שטראומן יכולה להבטיח איכות עקבית, של כל החלפים האורגינליים.

אמון במערכת בעלת תקפות קלינית ארוכת שנים

עם סיפור של הצלחות קליניות שנמשך כמעט 40 שנה, השתלים, כמו גם רכיביה האחרים של המערכת של שטראומן, עמדו במבחן הזמן.

הודות למחקר מתמיד לביסוס עובדות, שיפור מתמיד והתשוקה שלנו לאיכות, הרמנו תרומה מכרעת להפיכת פרוצדורת השתלת השיניים, לבטוחה יותר.

שיעורי הצלחה של  97%, שמראים רכיבי המערכת של שטראומן כעבור 10 שנים מיום ההשתלה, הם עדות לתכונות המצוינות שלהם.

שטראומן קלאסיק, פירושו זמינות מובטחת

עם שטראומן קלאסיק, אנחנו דואגים למיליוני מטופלים שעברו השתלות של שתלי שטראומן, עם הרכיבים המקוריים. בזכות העובדה שאנחנו מקפידים על זמינות של הרכיבים שיתאימו בדיוק לכל ההשתלות שביצענו החל משנת 1974, המטופלים שלנו יכולים להיות רגועים, בכל הנוגע לשיפוץ המערכת בעת הצורך.

שירות מעולה

שירות ותמיכה יוצאים מן הכלל, כלולים בתעודת האחריות שמספקת חברת שטראומן:

  • אחריות לכל החיים עבור השתלים
  • עשר שנות אחריות לשחזורי מתכת
  • חמש שנות אחריות על שחזורי קרמיקה

חשוב לציין שהאחריות של שטראומן, כוללת רק רכיבים מקוריים של החברה, שהיו בשימוש בלעדי ולא בשילוב עם רכיבים של יצרן אחר.