הפתרון של שטראומן להחלפת שיניים

אם איבדתם שן אחת או יותר – שתל דנטלי וכתר הם הפתרון עבורכם. למה?

הפתרון של שטראומן להחלפת שן בודדת

היתרון של שתל דנטלי למילוי מקומה של שן בודדת

שתל דנטלי מחליף את השורש של השן החסרה, כשהוא משאיר את השיניים הסמוכות אליה, ללא פגע. השתל משמש כתמיכה לכתר שיושתל מעליו בהמשך, כל זאת כדי להחליף את השן הטבעית ולספק במקומה את לחץ הלעיסה ללסת, המונע את הידלדלות העצם.

 משתלם לבחור בשתל

כשבאים לבחור בין שחזור רגיל לבין שחזור הכולל השתלה, יש גם היבט כספי שצריך לקחת בחשבון. לפי מחקרי עלויות, כשמדובר בטווח הארוך, שימוש בשתל דנטלי עבור אחת שן בודדת, משתלם יותר כלכלית בהשוואה לפרוטזה הדנטלית המסורתית. ההפרש במחיר ביניהם, משתווה כעבור כשבע שנים.    

התקנת גשר מחייבת שיוף של שיניים בריאות

כשמתקינים גשר, שתי השיניים הבריאות השכנות לשן החסרה, צריכות לעבור שיוף, כדי להתקין אותו ביניהן והתוצאה היא אובדן של ציפוי שן בריא. בנוסף, התקנת גשר עלולה להביא להידלדלות עצם הלסת, מאחר שהגשר אינו מספק את כוחות הלחץ והדחיסה, החיוניים לבריאותה. 

החלפה של כמה שיניים – מילוי החסר לתמיד עם הפתרון של שטראומן

אם שתי שיניים או יותר חסרות, עלולים להיווצר עיוותים במנח של השיניים האחרות, כמו גם איבוד ודלדול של עצם הלסת. מסיבות פונקציונליות ופיזיולוגיות, יש לסגור את הפערים בין השיניים, בהקדם האפשרי.

שיניים בריאות לא צריכות להינזק בהתקנת גשר מבוסס שתלים

היתרון של גשר הנתמך על שתלים, הוא שהשיניים הבריאות בפה לא צריכות לעבור שיוף ולהינזק. כל זה עוזר להאריך את תוחלת החיים של השיניים ולשמר את עצם הלסת. השתל, המשמש כשורש מלאכותי, מהווה תמיכה לכתר המושתל, שיחליף את השן בייצור לחץ על העצם ושימור צפיפותה.

פתרון ההשתלה הניידת של שטראומן, להתאמה נוחה

במצבים מסוימים, כשהתאמה בין מערכת השיניים מבוססת השתלים לבין שיניים תותבות קיימות היא בעייתית, ניתן להשתמש במערכת תותבות ניידת, או נשלפת.

איך עובד פתרון ההשתלה הניידת

שיניים מלאכותיות המבוססות על שתלים, יכולות לספק התאמה טובה יותר לפה ויציבות רבה יותר, ממה שנותנות השיטות הקונבנציונליות. השתל משמש כעוגן לרכיבי החיבור המוצמדים לשן התותבת.

לנושא האחיזה של השן התותבת על גבי השתל, יש גישות ושיטות שונות, לכולן תוצאות טובות. במקרים מסוימים ניתן כאמור להתקין תותבות נשלפות, כדי להקל על שמירת היגיינת פה יומיומית. רופא השיניים שלכם יבצע הערכה ויציע את הפתרון שעונה על הצרכים שלכם. 

בלי מתכות – יותר משתל דמוי שן: אסתטיקה טבעית ייחודית

מחפשים חלופה נטולת מתכת לשתלי הטיטניום?

שתל הקרמיקה הטהורה של שטראומן, עשוי מקרמיקה בעלת חוזק גבוה ומתוכנן להשגת רמת אסתטיקה ופונקציונליות גבוהות. גוון השתל מותאם לגוון השיניים הטבעיות בפה ולכן הוא אינו מתבלט גם כאשר החך דק או נסוג, מה שמבטיח למטופל תוצאות טבעיות ואסתטיות.

התכונות המוכחות של שתלי שטראומן   

שתלי הקרמיקה מציעים את כל היתרונות המאפיינים את מערכת השתלים הדנטליים הידועה של שטראומן: אמינות – חוזק גבוה – איחוי עצם מעולה

הליכי מחקר, פיתוח ויצור, בסטנדרטים הגבוהים ביותר

שתלי הקרמיקה הטהורה של שטראומן, עברו מחקר מדעי מעמיק, לפני שהוצעו לשוק. כל שתל קרמיקה של שטראומן, עובר מבדקים מכאניים לפני שהוא מגיע לרופא השיניים.

אלה הם הסטנדרטים אליהם ניתן לצפות, מאחת החברות המנוסות והידועות בתחום השתלות השיניים. 

התחדשות ושתלים

השתלת עצם עבור הצבת שתל

שתלים דנטליים צריכים להיות מעוגנים בעצם הלסת, כמו השיניים הטבעיות. במקרים שבהם אין מספיק מסת עצם באזור, עדיין ניתן למקם את השתלים בלסת, בסיוע הליך של השתלת עצם, שיטה המשמשת כיום לבניית עצמות.

מה המשמעות של דלדול עצם בלסת

כשיש אובדן של שן, עצם הלסת שסביבה, נוטה להידלדל. במקרה כזה, כשמתכוונים לבצע השתלת שן, אחד הפתרונות הוא לשקם את העצם. ההליך יכול להיעשות במגוון שיטות, בהתאם לצרכים האינדיווידואליים של המטופל. רופא השיניים יפרט בפניכם במה מדובר.

מנתחים ורופאי שיניים מנוסים כיום היטב, בהליך של בניית עצם והשתלה במקביל.

האם השתלת עצם היא ניתוח שגרתי?

השתלת עצם בחניכיים היא הליך כירורגי, שנעשה בו שימוש כבר מעל לארבעה עשורים ויכול להיעשות ביחד עם הכנסת השתל. מלבד הארכת הניתוח בכמה דקות, המטופל לא יבחין בהבדל.

במקרים מסוימים, השתלת עצם צריכה להתבצע בשלב מוקדם יותר, לפני הכנסת השתל. במקרה כזה, זמן ההחלמה עומד על כשישה חודשים, לפני שניתן למקם את השתל.

הפרוצדורה והחומרים

תוספת של מסת עצם חדשה נדרשת, כאשר רמת צפיפות העצם באזור המושתל אינה מספקת. השתלת עצם חדשה תשפר את מראה החיבור בין הכתר המושתל לבין קו החניכיים וכמובן תספק לשתל את התמיכה הדרושה.

חברת שטראומן מציעה קשת רחבה של חומרי גלם סינתטיים וביולוגיים לשימוש בהשתלת עצם. שאלו את רופא השיניים שלכם.

האם אפשר להימנע מהשתלת עצם?

 בתנאים מסוימים, שצריכים לעבור שיקול והערכה על ידי רופא השיניים, אפשר לוותר על שלב השתלת העצם. מה שמאפשר זאת הוא  שימוש בשתלים בעלי קוטר קטן, העשויים מחומר הגלם הייחודי  Roxolid של שטראומן.