נסיגת חניכיים: שימור חניכיים בדרך הטבעית, EMDOGAIN של שטראומן

על נסיגת חניכיים ולמה היא צריך להדאיג

תפקידה של רקמת החניכיים, הוא לכסות ולהגן על שורשי השיניים ועל עצם הלסת, המעגנת אותם למקומם. כאשר החניכיים נסוגים, העצם ורקמות אחרות התומכות בשורשי השיניים, הולכות לאיבוד גם הן. כל זה עלול לפגוע בהופעה ובביטחון העצמי שלכם. אם לא די בכך, הרגישות העצבית שנוצרת בשורש החשוף, עלולה להפוך פעולות כמו אכילה ושתייה לבלתי נעימות ואף כואבות.

חך נסוג חושף את שורש השן ומערער את החיבור שלה ללסת

חשוב לאבחן בהקדם נסיגת חניכיים ולטפל בה. ללא טיפול, הנסיגה יכולה להידרדר למצב שבו שורשי השיניים נותרים חסרי הגנה, שיביא בהמשך להתרופפות ואף לאובדן שיניים.   

Emdogain הפתרון העדין

Emdogain של שטראומן, ג'ל מוכח מדעית, עם פרוטאינים טבעיים לעצירת נסיגת חניכיים

טיפול בג'ל  Emdogain, משמש כחלק מניתוח זעיר שיבצע רופא השיניים, במטרה להחזיר את קו החניכיים שירד, למקומו הטבעי.

הוכח מחקרית שג'ל Edmogain משפיע לטובה על:

  • יציבות ארוכת טווח של קו החניכיים החדש וחיוך יפה
  • איכות החיים לאחר הניתוח, הודות ליכולתו הטבעית של התכשיר לשפר את ריפוי האזור המנותח ולהפחית כאבים ואי נוחות – בקשו מידע נוסף מרופא השיניים.

לשמור על השיניים מעל עשרים שנה: Emdogain של שטראומן

מה אתם יודעים על מחלת חניכיים?

מחלת חניכיים היא הסיבה הנפוצה ביותר לאובדן שיניים באנשים מבוגרים, ויש לה השפעה על מרבית בני האוכלוסייה המבוגרת, בדרגה כזו או אחרת.

האם אתם בסיכון?

  • האם החניכיים שלכם מדממות כשאתם מצחצחים שיניים או מנקים אותן בחוט דנטלי?
  • האם יש לכם ריח רע מהפה?
  • האם החניכיים שלכם אדומות או נפוחות?
  • האם אתם מעשנים?

אם עניתם בחיוב על אחת מהשאלות הללו, אתם עלולים להיות בקבוצת סיכון למחלת חניכיים. כשהיא לא מטופלת, מחלת חניכיים לא רק שתוביל לאובדן שיניים, תעמיד אתכם בסיכון למחלות לב וכלי דם, כמו התקף לב ושבץ.

מחלת חניכיים – האיום הנסתר על הבריאות

מחלת חניכיים איננה רק בעיה מקומית, היא מהווה סיכון ממשי לבריאות. אפילו אם השיניים שלכם נראות טוב, נדמה שהן בריאות ואתם לא סובלים מכאבים, הבעיה עלולה להסתתר ואף להתפשט בתוככי החניכיים, ברקמות התומכות את השיניים, כמו רקמת עצם הלסת והרצועה המחברת בין השן לעצם הלסת.

בשלב הראשון של מחלת החניכיים, מתפתחת דלקת מקומית, מצב שהוא עדיין הפיך. כשהדלקת מתפשטת ברחבי החניכיים, היא מתחילה להרוס את מבני התמיכה של השיניים. נזק כזה, שעלול להביא בהמשך להתרופפות ונשירת שיניים, הוא כבר בלתי הפיך, אלא אם הוא מטופל בהקדם.

איך מטפלים במחלת חניכיים?

כדי לרפא בהצלחה בדלקת חניכיים, יש לטפל תחילה בזיהום הדלקתי.

טיפול ראשוני

הצעד הראשון כולל ניקוי מקצועי של השיניים הנגועות, כדי להסיר את החיידקים הגורמים לדלקת. בהמשך תקבלו הנחיות כיצד לנקות את השיניים בצורה הטובה ביותר, כולל המקומות הקשים להגעה, כמו המרווחים בין השיניים.

טיפול משקם

אם הטיפול הראשוני אינו מספיק להחזרה של בריאות החניכיים, כי המחלה כבר התקדמה עד כדי הרס נרחב של העצם התומכת בשיניים, יהיה צורך בטיפול משקם.

התהליך

ג'ל Emdogain של שטראומן נמרח על השורשים החשופים לאחר שעברו ניקוי, לקראת ביצוע ניתוח זעיר לשיקום החניכיים.

שיתוף פעולה אקטיבי – תנאי מקדים להצלחה

ההצלחה של הטיפול בדלקת החניכיים, תלויה לא מעט בשיתוף הפעולה מצד המטופל. השילוב של שמירת היגיינת פה יומיומית ואחזקה מקצועית על פי הוראות רופא השיניים, יגדילו את הסיכויים לשמור על השיניים הטבעיות.

Emdogain של שטראומן – מה זה ואיך זה עובד?

כשמאחוריו למעלה מ-800 מחקרים מדעיים ויותר מ-2 מיליון פציינטים מרוצים, Emdogain הוא אחד המוצרים המתועדים והמוכחים ביותר, בעולם רפואת השיניים.

עיקרון החיקוי

ג'ל Emdogain של שטראומן כולל חלבונים טבעיים מסוימים, המסוגלים לחקות את תהליך ההתפתחות הטבעית של השיניים. בדרך זו מקדם התכשיר שיקום של רקמות החניכיים התומכות בשיניים ומבטיח שיישארו מעוגנות בבטחה בלסתות.

תוצאות ארוכות טווח

 ג'ל Emdogain של שטראומן הוא לא פתרון מלאכותי וזמני. מכיוון שהוא מצמיח מחדש את הרקמות האבודות בצורה עמוקה, הוא עוזר לשמר את השן לאורך זמן.

בקצרה

  • מחלת חניכיים היא הגורם מספר אחת לאובדן שיניים במבוגרים.
  • לג'ל Emdogain יש יכולת להציל שיניים, שמועדות לנשור בשל מחלת חניכיים.
  • שימוש ב- Emdogain מקטין את הכאב והנפיחות לאחר ניתוח חניכיים ומזרז את ההחלמה.