שחזור של כל הפה - איכות חיים מחודשת עם הפתרון מבוסס ההשתלה של שטראומן

אפילו הפרוטזה הרגילה הטובה ביותר, תמיד תהיה גוף זר בפה וכזה שדורש טיפול ואחזקה מוקפדים. שן מלאכותית מבוססת השתלה, לעומת זאת, ניצבת במקומה בצורה מאובטחת, נראית טבעית ולא זקוקה לאחזקה מיוחדת.

המראה כן חשוב לכם – לחזור לחיוך הטבעי

כשאנחנו מדברים על שיניים בריאות, אנחנו לא מתכוונים רק לתפקוד שלהן. לשיניים בריאות יש חלק חשוב במראה הכללי ולחייך זה בכלל טוב לבריאות. מסיבה זו, השיניים המשוחזרות של שטראומן בעלות המראה הטבעי, יחזירו לכם את החיוך.

לקבל מחדש את הביטחון העצמי

טיפול בהשתלת שיניים מבטיח גם מראה אסתטי, גם נוחות וגם איכות חיים. אין ספק שלשיניים שנראות, מרגישות ומתפקדות כמו שיניים טבעיות, יש השפעה רבה על הביטחון העצמי ואפילו על בריאות הנפשת.  

שתלים דנטליים מסייעים לשמור על מבנה הפנים

לצד הזכייה מחדש במערכת שיניים מתפקדת, לשחזור שיניים עם מראה טבעי ומותאם, יש השפעה משמעותית על מראה הפנים. מכיוון שהשן המלאכותית מחקה את פעולת השן הטבעית, כשהיא מפעילה את כוח הלעיסה אל עצם הלסת, היא מבטיחה את בריאות העצם ובכך משמרת את מבנה הפנים.

השתלת שיניים – הטיפול הנבחר

ההחלטה לשחזר שיניים חסרות באמצעות טכנולוגיית השתלת השיניים של שטראומן, היא השקעה מצוינת במראה החיצוני שלכם ובבריאות הפה. היא יכולה לעזור בהשגה מחדש של איכות החיים,  בשדרוג התפקוד של מערכת השיניים, ובהחזרת החיוך והביטחון העצמי.

להחזיר את איכות החיים  

הטיפול בהשתלת שיניים, יכול להחזיר לכם את איכות החיים שחסרה מאז איבדתם את שיניכם. בנוסף על כך, היכולת שלכם לאכול, לדבר ולצחוק תגדל, ככל שהמראה החיצוני ישתפר.

פיתרון אסתטי ויעיל, עם יתרונות רבים

בעזרת הרכיבים של חברת שטראומן, שיניים חסרות, אם בחך העליון או התחתון, יכולות להיות מוחלפות בגשר מלא, הנתמך על ידי ארבעה עד שישה שתלים דנטליים. השתלים הללו מספקים תמיכה מאובטחת וארוכת טווח, לגשר ולשיניים המלאכותיות. בהתאם למקרה, גשר זמני יכול להיות מותקן בפה כבר ביום הניתוח, או סמוך לאחריו.

אתם כבר כמעט שם

אם אתם סובלים מאובדן שיניים ורוצים להחליף את מערכת השיניים התותבות שלכם בפיתרון קבוע, זהו התהליך הצפוי:

שלב 1: בדיקה ותכנון

בשלב זה מברר הרופא מהן הציפיות שלכם ומהו מצבכם הרפואי. זה יהיה הבסיס לתוכנית הטיפול האישית שיתפור עבורכם.

שלב 2: ניתוח ופתרון זמני

השתלים מוצבים במקומם והרופא בוחן את התאמתם. בהתאם לצרכיכם האינדיווידואליים, הרופא יחליט האם להתקין גשר זמני, בטווח המיידי.

שלב 3: תצפית ושחזור סופי

לאחר שהרופא מוודא שהתוצאה מוצלחת, נוצרת הפרוטזה הסופית. היא תותקן בפה, לאחר שהשתלים יחלימו לחלוטין.  

פחות טיפולים פולשניים במקרים מיוחדים

שתלים דנטליים מעוגנים בתוך עצם הלסת, כמו שיניים טבעיו.

כאשר למועמד להשתלת שתלים דנטליים אין מספיק מסת עצם באזור ההשתלה, נעשה בשנים האחרונות שימוש בהליך של השתלת עצם. למרות זאת, בתנאים מסוימים ועל פי שיקול דעתו של  רופא השיניים, אפשר לדלג על הפרוצדורה הזאת.

Roxolid , חומר גלם ייחודי שפותח על ידי חברת שטראומן לייצור שתלים דנטליים, מתאפיין ברמת חוזק גבוהה אף יותר, מזו של שתלי טיטניום. בהקשר זה,  חוזק פירושו יכולת של השורש המלאכותי, לשאת בעתיד בהצלחה את משא השן.

החוזק והעמידות של ה- Roxolid של שטראומן, מאפשרים לייצר ממנו גם שתלים קטנים יותר אך חזקים לא פחות, למטופלים שסובלים מדלדול עצם בלסת.

האם ניתן להימנע מתהליך השתלת עצם? זוהי החלטה של רופא השיניים, בהתאם להערכה רפואית אישית של המטופל. זהו לא המקרה, כשמדובר בשיטות הרגילות של הוספת שיניים, כמו גשר או פרוטזה חלקית.

תהליך קצר יותר, ירידה במשך הטיפול

כאשר קיימות אפשרויות טיפוליות כמו שימוש בשתלים קטנים יותר והימנעות מהשתלת עצם, זמן הטיפול יכול לרדת, כי הניתוח כולל פחות שלבים.

הגנה על מסת עצם חיונית

היכולת להשתמש בשתלים קטנים יותר, מאפשרת שמירה על יותר מסת עצם חיה, על זרימת דם משופרת באזור ועל יותר רקמות רכות סביב השתל. מדובר בתנאים שהם חיוניים, לאיחוי מוצלח של השתל בעצם ולעמידותו לאורך זמן.